Be My Followers

..

Tuesday, August 3, 2010

Hepy Mother's Day

last cuti sem lepas..aku sempat meraikan hari mak aku..pelik lak bunyi dalam melayu nih..hak,hak..sempat gak sambut hepy mother's day kat rumah..ni semua idea kak & adik aku..dorang yg planning ni semua..aku & abang aku cam biasa..hanya menumpang ja..he,he..seingat aku tak pernah lagi kami adik beradik buat something camni untuk "mother's day"..so..first time nak buat..agak kelam kabut gak la..ingat plan tak jadi dah..dengan ada program lain lagi hari tu..balik kampung seharian..abah aku lak belanja makan chicken chop malam tu..sampai ja rumah malam tu..ada lain lak yg jadi..baru ingat nk hepy2..last2..air mata gak yg mengalir..sorry to all..especially to my mum..he,he..ingatkan nk buat surprise..tapi kantoi lak kek yg dah siap beli awal2 lagi..nak tak nak..paksa gak mak aku buat2 terkejut..hak,hak..ni la kek yg kak & adik aku beli..sedap gak kek ni..tapi makan sikit ja malam 2..sedap dh perkena chicken chop awal2 lagi..klu makan kek ni ja malam tu..konfem awal2 lagi dh habis..silap2..mak aku just makan sikit ja..he,he..apa2 pun..hope my mum very happy with what we have done..lurve u..he,he..

No comments:

Post a Comment