Be My Followers

..

Sunday, August 29, 2010

Shopping Raya

wah..letih lagi aku hari ni..sepetang habiskan masa d Plaza Alam Sentral(PAS)..betul-betul nak beraya aku tahun ni..beraya dan bergaya..hak,hak..habis lagi duit aku hari nie..plan nak pusing-pusing ja..last-last..dengan baju aku beli..kasut aku beli..nak kata syaitan hasut..memang tak da dah syaitan bulan-bulan puasa nih..he,he.."btw"..tak pa..demi raya setahun sekali..habis duit banyak sikit pun tak pa kot..he,he..ni la kasut baru aku angkat..he,he..tak da mahal sangat..tapi boleh la..he,he..benda-benda lain malas lak aku nak kongsi lam ni..he,he..ingat nak pakai raya nih..silap-silap..sok dah aku pakai p kelas..hak,hak..

2 comments:

  1. rambut sudah br,harus la seiring dgn baju baru,kasut baru,dan lain2 yg baru..muahaha...

    ReplyDelete
  2. hak,hak...faham xpa...he,he...tapi org tetap lama gak..he,he...

    ReplyDelete