Be My Followers

..

Tuesday, August 10, 2010

Ramadhan di Shah Alam

baru sehari berpuasa..aku dah rasa tak best..bukan sebab kena puasa yang buat aku rasa tak best..tapi sebab aku terpaksa berpuasa kat sini..kalau la dapat berpuasa kat rumah..mesti macam-macam hidangan mak aku masak..gila teringat weh..nak ja balik dok rumah..tapi dengan nak fikir keja lagi..kos lagi..masa lagi..macam tak berbaloi lak nak balik..first day berpuasa..hanya mampu bersahur dengan roti ja..tak tau nak makan apa lagi..if ada kat rumah..mesti ada ja menu yang mak aku masak..huk,huk.......DISLIKE!!!!!..."btw"..aku harap puasa kali ni..aku tak masuk wad lagi macam puasa tahun lepas..seksa kalau masuk wad time puasa..hak,hak..miss my mum..nanti cuti..masak banyak-banyak nah..hak,hak..cepat la cuti..la,la.......

No comments:

Post a Comment