Be My Followers

..

Friday, August 6, 2010

Fawwaz

aku rasa ramai yang tak tau...he,he..aku ni dulu pernah join kumpulan nasyid..first time gak ar nyanyi atas pentas cam2..tambah2 lagi..bila nyanyi nasyid..memang di luar bidang ar..hak,hak.."btw"..kumpulan Fawwaz ni..tertubuh masa aku kat matrik dulu..ada pertandingan nasyid..jadi aku dengan kawan2 yang lain just mencuba nasib ja..lastly..menang gak kat kami..dapat la tempat ke 3..he,he...siapa la tak bangga bila dah menang kan??hak,hak..



minta maaf la kalau video ni kurang jelas sikit..nak upload lam blog terpaksa di convert kan dulu..sebenarnya..video berkualiti tinggi ja..tapi dah convert..agak kurang elok video dia.."btw"..aku dah tak ingat dah lagu pa yang kami bawa untuk malam tu..dah lama dah..so..dah lupa dah pun..yang penting..kenal tak yang mana satu aku??hak,hak..


he,he..ni lak picture pas kami dah habis wat persembahan..hak,hak..konfem dah leh jumpa mana satu aku kan??kalau tak cam juga tak tau ar..hak,hak.."btw"..ni la kawan2 aku kat matrik dulu.. tapi ramai g ar..bukan banyak ni ja kawan aku..dari kiri nama!!! hak,hak.. akmal, pjol, qayyum, kama, anas, abe, aku, dan..first & last wat masa sekarang untuk nasyid..he,he..

No comments:

Post a Comment