Be My Followers

..

Tuesday, December 21, 2010

Dunia Komik Aku

eehhh..terasa lama lak tak cita pasal aku..selama berapa hari nih..dok kalut dengan dunia blog ja..tak cita langsung pasal dunia aku..he,he..so..nak balik pada agenda asal blog aku nih..aku nak story pasal hal aku ja..tak nak dah sibuk hal lain..hak,hak..macam la aku sibuk sangat dengan hal lain selama nih..he,he..

btw..baru2 nih..aku dapat soalan "cepu mas" dari dia..he,he..suspen gak aku..tiba2 ja dia nak tanya..dah la time tu dia dok jalan2 kat Pesta Penang..aku lak..melepak ja kat rumah..tapi..kira ok la..dok sibuk jalan2 tu pon..dia boleh lagi mesej aku..bagus2..camtu la yang kita nak..hak,hak..eeehhhhh..lupa lak..soalan dia!!!!simple ja soalan dia.."suka baca komik tak??"tapi aku balas balik dengan banyak gak soalan..hak,hak..aku memang tak reti nak menjawab terus..nak ja aku merewang sana sini dulu..hak,hak..puas aku tanya napa tiba2 tanya camtu..last2 baru dia bagi tau dia baru masuk kedai buku kat sana..aku ingat apa la..mana tau..tiba2 dia nak delivery satu lori komik kat aku ka..suruh baca..isi masa lapang time pagi2 buta..daripada aku tak tido p melepak kat kedai mamak..baik aku melayan komik yang dia bagi..hak,hak..tu pon..kalau bagi la kan??he,he..

ooooopppppssss..baru aku sedar..rupa2nya..dia tak tau habis lagi pasal hubby dia nih..hak,hak..so..aku ingat nak buat entry nih special untuk dia r..bagi dia kenal aku lebih sikit..yang lain jangan baca!!cepat tutup mata!!hak,hak..dah ada yang terlopong dah pon..hak,hak..melawak ja..khas untuk dia..tapi nak kongsi juga dengan kamoo semua..cepat buka mata!!buka minda!!hak,hak..jom2 ..semua tengok dunia komik aku..tapi bagi laluan kat dia dulu ok..baru kamoo yang lain tengok..he,he..dari zaman sekolah lagi aku dok kumpul komik2 nih..aku jaga..aku belai..bagai binatang minyak yang penuh..teringat lak lawak kumpulan sepah!!hak,hak..bongok betul..jom2..ushar2 sikit..he,he..

..Komik - Komik Aku..

dah melimpah-limpah dah pon..
dok berkira nak cari port baru dah..

ingat nak susun jadi KLCC..
terbalik r lak tinggi2..

feveret komik..
hasil tangan Zint!!

Under 18 the series!!
best cita nih..
(hasil tangan Zint juga)

Fatal Chaos
kegilaan aku juga..he,he..

Helios Eclipse
lengkap koleksi aku..

Le.Gardenie..
selamber ja aku layan komik nih..
hak,hak..hak,hak..

karya lain dari..
Zint!!

..Other komik..

..Other komik..

oooppppsss..
yang ni..buku my sis..cinta sangat kot!!!
hak,hak..hak,hak..

dah puas tengok kan??
nak pinjam??boleh2..sehari RM10!!
hak,hak..hak,hak..

17 comments:

  1. same la kite.
    tapi sy geng dgn ur sis la. hehehhe
    nk pinjam helios eclipse!!

    ReplyDelete
  2. ooohhh...
    dia msti suka ada yg satu geng dgn dia....
    pnjm??blh2...RM10 shari!!hak,hak....

    ReplyDelete
  3. waaaa... minat komik gak eyh??? komik best woa... hehe

    ReplyDelete
  4. yup...sngt minat...smpai skrng x stop lagi beli..jom..tukar2 komik...he,he...

    ReplyDelete
  5. dulu minat cite le gardenia tu di siar dalam majalah utopia ke apa ntah? hehehe..

    ReplyDelete
  6. yup..utopia..sbnarnya..dh baca hbs kat utopia..tapi still beli gak..sbb nak simpan..he,he..

    ReplyDelete
  7. kamoooooooooooo..boleh kan nak pinjam?heeeeee...

    ReplyDelete
  8. hak,hak...blh2...sehari 10ringgt gak...xkira!!

    ReplyDelete
  9. lyn ja weh..aku still dok cari2 kat kedai...

    ReplyDelete
  10. Le gardenia tu gile best. cool lah :) nak pinjam laaa :)

    ReplyDelete
  11. hak,hak..boleh2..xda hal la..jemput2 amik kat rumah...

    ReplyDelete
  12. wooo...aq ske tgk kau pnye koleksi...huhuhu
    mmg gempak^_^...

    ReplyDelete
  13. xupdate nih..dah penuh xtau nak simpan camna dah..

    ReplyDelete
  14. ade lagi tak buku le gardenie tuht. nak beli

    ReplyDelete