Be My Followers

..

Saturday, August 14, 2010

Bowling Time

dah lama gak aku tak main bowling ni..plan saja ja nak berjalan di hujung minggu..last-last ada ja bagi idea nak main bowling lak..tapi..best gak main bowling dalam bulan puasa ni..sebab tak ramai sangat orang yang main..so bagi manusia yang macam aku nih..tak berapa hebat main bowling..tak da ar nak malu sangat if bola bowling tu asyik masuk longkang ja..hak,hak..letih memang letih..tapi best bila dapat main dengan member-member seisi rumah..tak la semua..yang main just 6 org ja..nanti..boleh ar p main lagi dengan dorang semua ni..bila dah hebat..sapa-sapa nak ajak main..konfem aku laju ja nak joint..hak,hak..ni ja gambar yang ada..dok sonok main..sorang pun tak ingat nk snap pic..pic aku..awal-awal lagi aku suruh member aku snap..hak,hak..fikir-fikir balik..rugi gak tak snap banyak-banyak gambar..bukan selalu dapat main bowling ramai-ramai cam ni..maybe next time..aku snap banyak lagi..he,he..

No comments:

Post a Comment