Be My Followers

..

Saturday, August 7, 2010

Old Timer

wujudnya sekarang..kerana..terciptanya dulu..pentingnya dulu..untuk jadi landasan yang sekarang..he,he..saja aku create post ni sebab aku kadang-kadang minat untuk mengenang benda yang lepas-lepas..salah satu nya..melihat album-album lama kat rumah aku..kat situ..aku boleh lihat dari awal sehingga sekarang pic-pic family aku semua..he,he..sometime da yang lawak gak..sebab bila tengok ja pic..teringat kenangan masa kecil-kecil dulu..ni la permulaan keluarga aku..kalau tak silap..gambar ni kat rumah tok aku di Sik Kedah..mak pak aku pun still muda lagi..he,he..yang dak comot dua orang tu tak lain tak bukan..dari dulu sampai sekarang still comot..kak dan abang aku..hak,hak..tak comel pun kn??la,la..akhirnya..muncul la dak comel dalam keluarga aku..tapi bukan adik aku..tengah-tengah tu la aku..hak,hak..dah macam muka "cik nyunyu" peliharaan adik aku ja..hak,hak..aku pun dah tak ingat kat mana gambar ni..kalau tak silap..maybe "otw" nak balik ke Terangganu..time rehat untuk makan-makan..geram betul tengok muka aku dulu..hak,hak.."btw"..soe anna..tak ada pic u..hak,hak..ni lak pengasuh aku time kecil..bukan aku ja..start dari kak aku sampai la kepada adik aku gak..yang manja kena dukung tu pun kak aku tu..malas betul dia nak berjalan..hak,hak..kami satu family memang rapat la dgn dorang nih..sampai ke besar-besar pun still dgn dorang..kadang-kadang rasa macam ada abah dan mak yang ke dua lak..Cik Nah & Cik Tahir..tapi sedih..Cik Tahir dah pergi dulu dari kami semua..but..i always lurve u all..he,he..

No comments:

Post a Comment