Be My Followers

..

Saturday, July 31, 2010

Motor "SP Putra Team"

Sal motor pun leh wat story..bertuah nya motor..he,he..aku rasa di kalangan member2 aku..suma dah tau camna motor aku sekarang..memang bnyk berbakti r motor aku sebiji nih..dah berapa tahun dah hidup dgn aku..dari standard kpd "barai"..dari "barai" jadi segak bergaya macam la ni..hak,hak..motor ni dh dekat 10 tahun dah pn..sejak aku form berapa lagi abah aku beli motor ni..tapi..dari abah aku ke abang aku..dan akhirnya sampai di tangan aku..dgn motor ni la aku guna p kelas dan ke mana2 saja dgn motor ni ja..sampai balik kedah dari shah alam pun dgn motor aku ni ja..letih memang letih..tapi sayang aku nk tinggal motor ni kat shah alam time cuti..ni la gambar mtr aku awl2 dulu..masa ni still kat kedah agi..colour suma standard g..xda make up pa2 pn agi..tau naik ja..asal blh jalan cukup..tapi aku dah berjinak2 nk make up motor sebab gaji pertama aku..aku angkat sport ring untuk motor aku ni..hak,hak..ni lak gambar bila motor aku dh sampai shah alam..sem 1 standard lagi..masuk ja sem 2..pala dah naik gila..dengan biasiswa jpa yg aku dapat..beribu gak habis kat motor..walaupun sikit2..lama2 jadi bukit gak..aku design sendiri ja untuk motor aku ni..tapi nak cat tetap wat kat kedai..aku just guide ja nk wat camna..pa2 pn aku berpuas hati dgn kerja yg kedai 2 buat..kalau ada yg perasan..kat motor aku ada tertulis SP Putra Team..ni lak logo team motor aku kat kedah..Sungai Petani mari..abg aku yg kenalkan team ni kat aku..siap wat baju agi..gambar ni pun aku amik dari baju aku ja..tapi xlepak dh dgn group ni..SP Putra Team memang terbaik ar..hak,hak..

No comments:

Post a Comment