Be My Followers

..

Friday, April 13, 2012

We Are Performer

tajuk nak gempak ja..
..performer..
boleh buat duit nih..
cari show kenduri kendara..
hahahahahaha..

..MAF 680..
study case subject..
bab study case tu tak da hal sebenarnya..
bab present tu yg masalah besar..
memang lari dari norm..

..role play..
senang ja nak faham role play tu apa..
nak buat yg susah tahap gaban..
aku dah cita pasal role play nih ari tu..
kali nih aku nak update lagi..
siap tabur bukti lagi..
hahahahaha..

first role play..
boleh tahan lagi la..
kami bebas nak buat apa2..
*kami sebab grouping nya kerja..
bukan All About Me dah kali nih..
hehehehehehe..

so..
kami just berlakon..
aku jadi auditor..
tu ja..

tapi..
for second time..
still role play..
but being narrow down to musical..
dah la musical..
tradisional lak tu..
pecah pala..pala goyang..
semua ada..
nak pikir lagu tradisional..
lirik lagu pon satu hal..
nasib la dulu..
zaman abang aku dok main gitar..
aku lak dok gubah lagu "mat ganja" versi aku..
ada juga la pengalaman mengubah lagu..
awek aku mesti tau..
dia dulu yg dengar lagu aku gubah malam tu..
penderaan bunyi la dia malam tu..
hahahahahahaha..

nama pon gruping kan??
so bukan aku sorang buat kerja..
semua kena cari idea..
buat lagu..buat sketsa..buat lirik..
yg terbaik..yg tu la di pilih..
tambah2 yg senang ingat..
memang laju ja nak setuju..
hahahahahaha..

btw..
esok aku ada test subject nih..
test ke-2 aku..
selepas dekat setahun tak jumpa test..
agak lain macam gak la rasa..
clamzy sikit..
tapi..
tak tau la apa hasilnya role play aku selama nih..
takot tak ada hasil ja..
hahahahahahaha..

dah la..
habis idea dah nak taip panjang2 nih..
layan dah la video nih..
apa2 pon jangan nak maki lak..
kami budak account..
setakat nih ja kami mampu..
hahahahaha..

..Chicken Run The Musical..


..video credit to..
budak kuliah aku..
~Izzati~
suara dia pon sangat2 jelas la nak komen..
hahahahahahaha..

4 comments:

  1. hahaha.. untungnyaa role-play dlm bhsa melayu.. best!! gelak sorg sya tgk 2 ekor ayam tuuu!! hahaha :)

    ReplyDelete
  2. yup..role play boleh dlm bahasa melayu..tapi depend situation gak la..n watak..thank..gelak2 xpa..jgn maki2 tau..hehehe..

    ReplyDelete
  3. x maki pun.. hehe nice! well done.. :)

    ReplyDelete
  4. hehe..thank..lepas nih xdpt dah camnih..hahaha..

    ReplyDelete