Be My Followers

..

Friday, August 27, 2010

C'mon,Banggang & Benggong

pelik-pelik tak nama hamster aku..semua ni keja my sis dua org tu..yang paling tak leh terima c banggang dengan c benggong..gelong tul kak aku sorang tu.. selamber ja panggil hamster aku banggang dgn benggong.. he,he.. "btw"..semua dah tinggal kenangan dah..sekor-sekor mati..tak tau sebab apa..mungkin bunuh diri kot..he,he..ni la c'mon..aku tak beli pun c'mon ni..puasa tahun lepas..aku jumpa kat bazar ramadhan..boleh lak main-main kat motor aku..memang aku tangkap ar..walaupun hairan dari mana datang hamster ni time 2..he,he..tapi..comel..siap leh berdiri g c'mon nih..memang aku syg gila r..ni lak c banggang dengan c benggong.. pantang aku nak amik gambar..wat-wat malu lak dengan aku..kalau tak ok ja pun..he,he..macam kembar ja bila ushar dalam pic..tapi beza gak kaler dua ekor nih..maybe next time aku cari pets yang baru lak..sebab my mum dah tak kasi bela hamster..he,he..

No comments:

Post a Comment