Be My Followers

..

Tuesday, August 3, 2010

ICT Shah Alam

sejak kali pertama aku jejak kat ict..dah terlintas idea nak bawa family aku jalan2 kat ict nih..saja nak tunjuk apa benda yg ada kat shah alam selain daripada pasar pagi tiap2 hari ahad kat stadium 2..mak aku memang suka jalan kat situ..nk kata shopping tak ada la sangat..he,he..apa2 pun..time cuti sem lepas..ada juga rezeki aku nak bawa family aku jalan2 pusing ict..letih memang letih..sebab siang 2 aku dah dok mengemas barang sebab nak pindah rumah..tapi sebab fikir bila lagi nak sampai ict..terus tak fikir panjang..bawa gak family aku p sana..maksu & anak dia juga ikut..so..makin bertambah meriah la..even tak da apa sangat dgn ict..just lampu - lampu ja..tapi family aku tetap hepy dapat sampai kat ict..he,he..aku pun enjoy gak walaupun masuk malam 2 dah 3 kali aku sampai ict..he,he..
sebenarnya banyak lagi picture yg ada..tapi sebab bnyak gambar kak & adik aku ja..jadi malas lak nk upload..hak,hak..dorang dua nih memang kaki camera sikit..aku pun tak faham sangat..hak,hak..pa2 pun..credit to ict..happy dapat..letih pun dapat..hak,hak..

No comments:

Post a Comment