Be My Followers

..

Tuesday, August 17, 2010

Raya 09

raya terbaik aku bersama kawan-kawan..tahun lepas beraya kat rumah..so..nak kata wat open house tu tak da la sangat..tapi yang datang..macam satu kelas dak-dak sekolah aku dulu..discuss dengan mom..ok ja..dah cakap ramai..tapi bila datang ramai cam tu..mak aku pun terkejut..hak,hak..memang meriah ar..tak pernah lagi aku jemput kawan-kawan sekolah aku ramai-ramai cam tu mai rumah aku..walaupun hari raya..sebab selama ni raya aku banyak balik kampung ja..he,he..tahun ni tak tau la camna lagi..boleh k tak nak wat cam ni lagi..depend on my mum..he,he..sebab mak aku yang nk kena masak..time ni mak aku masak macam-macam gak..yang paling cepat habis..bubur nasi mak aku wat..memang terbaik ar..he,he.."btw"..kenal-kenal ar dengan member-member sekolah aku..hak,hak..

No comments:

Post a Comment