Be My Followers

..

Friday, August 6, 2010

My Dream

bagi aku..tak salah untuk kita ada impian..so..aku pun ada gak impian..tapi ni salah satu impian aku ja..he,he..aku sebenarnya dari dulu sampai sekarang..still lagi minat dengan figura-figura ni..benda ni semua nak modal yang tinggi..aku yg still belajar ni..rasa macam masih tak mampu ja nak beli semua ni..tapi..setakat yang mampu aku dah beli..ada la dalam berapa figura di rumah..harap-harap masih dalam keadaan elok la..nanti aku tunjuk figura apa yang dah dapat aku beli..he,he.."btw"..ni la impian aku..nak mempunyai sebanyak yang mungkin koleksi figura ni..bagi aku tak pelik untuk aku ada impian camni..sebab ramai gak manusia yang mempunyai hobi cam aku ni..aku memang minat mask rider..sampai sekarang aku still minat dengan mask rider ni..aku dah berjaya habis duit beli cita dia berkotak2..tapi..figura dia ja belum mampu aku nak "angkat"..maybe bila aku dah ada rezeki lebih sikit..aku dapat beli semua jenis figura mask rider yang da kat kedai sekarang..he,he..ni pula..street fighter..dulu aku kenal watak ni dari video game tape yang abah aku beli time dulu kala..he,he..lama dah 2..aku minat watak-watak dalam game ni..so..kalau ada rezeki..aku nak penuhkan almari rumah aku dengan figura street fighter gak..he,he..siapa-siapa nak sumbangkan pun boleh juga..he,he..

No comments:

Post a Comment