Be My Followers

..

Sunday, December 26, 2010

Mari Berkenalan

oit..oit..
napa tak nak gerak lak pic nih!!
banyak kali dah aku upload remove..
upload remove..
lantak la..pic ja pon..
(tengah buat sejuk hati sendiri)
hak,hak..hak,hak..hak,hak..

..Mari Berkenalan..
bukan aku sengaja nak wat entry camni..tapi..tolak 2 jam lepas..
ada la dalam 2 tolak 1/2 hari aku kena tag dengan..
AL_HAKIM
tapi baru sekarang aku nak story sal entry nih..
oooooopppppssss..
click ja nama dia..pic banner kat atas tu..
terus boleh gerak..
magik betul!!
(tapi kat blog dia ja la)
hak,hak..hak,hak..

Sapa2 nak berkenalan dengan aku??
baca2 la ok..
tak faham tanya!!
tapi..ada k nak berkenalan??
hmmmm..hhhmmm..hhmmmm..
ada pon yang angkat tangan..
lega2..
he,he..he,he..

..Soalan2 mudah nak kena jawab..

apakah status saya sekarang?

ehhh..napa soalan ni no 1..jatuh la saham nak jawab..ish2..
tukar soalan lain boleh tak??haaahhh..tak boleh..
yela2..jawab la..susah betul..
he,he..he,he..
dengan yakin aku cakap..aku dah kena curik..

dia yang amik..
habis la..patah hati habis dah la yang lain..
(oit2..jangan dok perasan sangat la..)
siap upload gambar lagi..
sapa tak puas hati??cakap la berani..
dah2..cukup sal status!!
hak,hak..hak,hak..

ceritakan tentang diri anda

aku nih..
hm..hmm..hmmm..
aku adalah aku..
seorang blogger bebas..tapi ada k yang tak bebas??itu yang aku tak tau..
banyak kalau aku nak cita pasal diri aku nih..
tapi..
nak senang..
baca ja balik blog aku dari first entry sampai entry nih..
konfem terjawab soalan nih..
All About Me..
key penting dalam hidup aku..
....simple,funny,enjoy,free,heppy....

ceritakan tentang blog anda

macam mana simple aku nih..
camtu la blog aku pon..
aku create blog ni simple ja..nak story2 pasal diri aku..
tu pon pada kamoo2 yang nak tau pasal diri aku nih..
tapi..
aku nih budak baru belajar..
baru dok berjinak2 dengan dunia blogger..
tak harap sangat dapat create something..
yang dapat buat orang sampai tak boleh nak tido..
hak,hak..hak,hak..

nasihat kepada rakan baru yang nak buat blog

terus kan usaha murni anda..
gunakan lappy (sejenis laptop)..
dalam pelbagai cara..
hidupkan dunia blog anda sendiri..
good luck..
hak,hak..hak,hak..

apa keunikan yang ada pada blog anda

blog All About Me nih..memang sangat unik..
sebab..blog ni ja yang cita pasal diri aku sendiri..
blog orang lain..tak kan nak cita pasal diri aku nih..
kalau search dalam google pasal diri aku pon..
aku berani kerat jari..
tak kan jumpa..secebis pon pasal aku..
hak,hak..hak,hak..
so..unik tak blog aku??
unik kan??
he,he..

sampai bila anda akan menulis blog dan apa impian anda dalam dunia blog

selagi hayat di kandung badan..
tapi..sapa boleh jangka apa nak jadi pada masa hadapan kan??
impian..
semoga blog aku nih..
tak berkubur macam tu ja..
tapi..
tunggu la tahun baru nih camna..
aku pasang impian baru lak ok..
he,he..he,he..

tag 4 orang kawan

puas aku pusing2..
sapa la aku nak tag nih..
bukan tak da kawan..ramai dah kawan2 aku..
tapi..
bila aku masuk ja blog dorang..
semua dah buat entry pasal benda nih..
maafkan aku..
aku nak bebankan semua kawan2 aku..
so..
aku tag semua follower aku!!!!
hak,hak..hak,hak..

2 comments: