Be My Followers

..

Saturday, December 11, 2010

Dengan Dia

ooopppsss..lambat lak aku nak wat cita pasal nih..benda dah lepas 2 hari dah..majuk lak dia nanti..langsung tak bercerita sal dia..he,he..saja ja aku buat lambat sikit..tengah dok cari mood nak berkarya..berkarya la sangat..he,he..sebenarnya..nak ja letak tajuk "my second date"..tapi..rasa macam over la sangat kan..hak,hak..so..selesa sikit bila just guna tajuk cam ni..simple ja..senang nak faham..bahasa omputih nih payah sikit nak faham.. he,he.. btw..tak kisah la tajuk apa pon..yang penting..yaaahhhhoooo..aku dapat lagi keluar dengan dia..hak,hak..hepy hari tu tak habis lagi nih..bawa sampai hari nih..hebat betul..hak,hak..

sebenarnya..tak p jauh pon..main area2 Sungai Petani gak..biasa la..layan home town sendiri..sama2 jarang balik..tapi..jujur cakap..bowink juga dengan Sungai Petani nih..hak,hak..tapi yang jadi tak bowink tu bila dapat kuar dengan dia..hak,hak..betol la apa member2 dok kata..tak penting keluar mana2 pon..yang penting..dengan sapa??..buat apa??..kalau betul dengan orang nya..kalau betul dengan apa yang kita buat..tak sempat nak rasa bowink pon..hak,hak..so hari tu..betul la orang dia..he,he..keluar lak p layan wayang..layan cita ngangkung..sebenarnya..nak layan cita lain..tapi..time lak terhad..so..main tengok ja cita apa yang ada time tuh..sebab aku ada hal lain lepas tuh..member2 ajak main futsal lak..berkerjaran la aku runner sini sana..jap dengan dia..jap dengan kawan..bagi aku.."aku tak nak hilang dia sebab kawan".."aku tak nak hilang kawan sebab dia"..tapi..kalau ada kawan nak buang aku..tak boleh kata apa r..jangan dia ja buang aku..hak,hak..

eh..mana pic nih..ish2..
terasa tak lengkap lak post tak ada pic..
sebenarnya..aku yang malu nak snap pic..he,he...
ooopppssss..aku k dia yang malu..
hak,hak...hak,hak....hak,hak....

letak ja la gambar Ngangkung nih..
hak,hak..hak,hak..

2 comments: