Be My Followers

..

Friday, December 17, 2010

Man United VS Chelsea


aku dah nampak dah aktiviti hujung minggu aku kali nih..sekali lagi hujung minggu aku di kedai mamak dengan member2 aku..apa lagi..layan bola la..ada Super Sunday lagi hujung minggu nih..minggu lepas..pukul 4 pagi keluar rumah..tengok MU lawan Arsenal..puas hati gak la tengok..walaupon Rooney still buat banggang dia..sepak penalty pon tak masuk..kan dah kena Bbbooooo dengan geng2 kedai mamak..hak,hak..bongok nya Rooney!!nasib baik gak la menang..kalau tak..kedai mamak tu aku bakar..hak,hak..eeehhh..aku tak minat pon MU..saja ja buat2 emo..hak,hak..yang dah menang tetap menang..so..tunggu lak pa cita hujung minggu nih..dalam kepala otak dah susun macam2 ayat dah..nak bahan member aku sorang tuh..tapi kalau MU yang kalah..meleleh la telinga aku kena bahan..sebab dah berminggu2 dia kena bahan dengan aku..kes game2 Chelsea yang asyik kalah & seri ja..hak,hak..


aku dah suruh sotong kurita yang aku tangkap kat pantai merdeka ni "menurun" untuk game nih..try ushar tengok sapa yang menang..2,3 kali aku tengok..pejam celik..pejam celik..still dia dok hinggap kat kotak MU..biar betul..hak,hak..sakit telinga la member2 aku nanti kalau MU menang lagi..tapi..kalau kalah..dengan story2 nih aku buang..hak,hak..ikut carta liga pon..MU dah lebih 3 mata dengan Chelsea..tapi MU still kurang satu lagi game..game dia dengan Blackpool..so..advantage dah banyak dah kat MU..hak,hak..tapi..aku bukan tak minat Chelsea..minat juga..he,he..cuma..

MU aku minat dia menang..
Chelsea aku minat dia kalah..
hak,hak..hak,hak..hak,hak..hak,hak..

8 comments:

  1. Yeaaaa...kecik pon minat MU gak...
    hope diOwg Menang~chaiyok2 MU..hu3.....(^_^)

    ReplyDelete
  2. hak,hak...bgs2...blh buat fan club lak nnti...he,he...

    ReplyDelete
  3. ngeh3..ta saba ku na nengok MU nieh..^_^

    ReplyDelete
  4. btl2..xsabar nak tngk MU menang nih..hak,hak...

    ReplyDelete
  5. ces..knyataan hang sgguh halus..kunun xminat MU..hahaha..

    ReplyDelete
  6. hak,hak...seyes aku xminat...
    cuma nak tngok dia menang ja...
    cuma dok guna MU buat main PES ja..
    hak,hak..hak,hak..

    ReplyDelete
  7. mehh amek award kat blog aku wehh

    ReplyDelete