Be My Followers

..

Thursday, December 2, 2010

Aktiviti Terlarang

oopppsss..boleh tahan tajuk kali nih..hak,hak..bahaya tak tajuk kali nih??memang betul2 terlarang nih..tak main2 la..dalam aku dok seronok cuti2 nih..ada lagi benda yang aku tak boleh nak buat..hari tu..kaki injured..terganggu aktiviti sukan aku..sekarang..bukan internal..tapi external factor lak yang buat aktiviti normal aku jadi terlarang..normal k??itu yang kita tak tahu..hak,hak..melalut lagi aku nih..ish2..saja ja..selagi dok jaga tatasusila..tatabahasa tak perlu jaga pon tak pa..hak,hak..

ingat tak aku pernah tulis pasal air terjun dulu..antara aktiviti yang tak pernah aku tinggal tiap kali cuti sem..tak ingat??k tak baca??penat ja aku karang..takpa2..click ja link nih..kena juga baca..arahan nih..hak,hak..click2..air terjun..(dengan harapan dah baca la)..tadi..dalam dok tunggu bermesej dengan..hmmm..hmm..jangan dok senyum la..perasan lak dia..hak,hak..sempat lagi aku dok tengok pic2 aku dengan member2 aku..sekali terjumpa pic nih..aktiviti cuti aku time sem berapa ntah..sem lepas kot kalau tak silap..aktiviti k air terjun..Bukit Hijau..time nih..tak ramai pon..4 orang ja..tu pon dah termasuk aku..tak kisah r..janji enjoy..ramai2 pon buat serabut ja..aku sorang pon dah serabut..ramai2..lagi r..hak,hak..ni r member2 yang selalu dok melepak dengan aku time cuti..Hakim,Jamil & Faris..cakap ja p mana..mesti berempat ja..kadang2 ja tak cukup forum..he,he..tapi still ok..

baru2 nih..da la juga..si Jamil..member aku nih..ajak p mandi2 air terjun..Tupah..tapi..aku dah tak boleh nak joint dah sekarang nih..macam aku cakap r..aktiviti terlarang untuk aku sem nih..sebab dia..sah2 dah..musim2 hujan nih..bahaya kalau p mandi tempat2 camni..lagi pon..baru2 nih..banyak kes Kencing Tikus dok jadi kat area2 air terjun..abah aku sendiri pon dah cakap..orang tak mandi dah tempat2 camni..aku pon..sebagai anak..ikut la cakap pak aku..he,he..bukan apa..keselamatan kena jaga..banyak orang tersayang nak kena ingat..he,he..dah r baru2 nih dah bertambah sorang..banyak dah nak kena jaga nih..hak,hak..ish2..senyum lagi tu..debussshhh..debussshhh..hak,hak..

saja aku nak kongsi pic2 aku p Bukit Hijau dulu....
tak semua pic boleh kongsi..hak,hak..

bukit hijau

opppsss....tolong..tolong..
lemas..lemas..

aku suruh tangkap ikan..
bukan tangkap burung!!hak,hak....

nyorok..nyorok..
tak sempat berbaju dah snap..

mana kepala aku??mana???
hak,hak..hak,hak..

aku tambah video lak satu lagi..tengok..jangan dok download lak..he,he..dalam video tak boleh nak pilih2..so..tengok sambil pejam2 mata ja la..tengok sekali tak pa..bila dah ulang banyak kali yang jadi masalah tu..hak,hak..amaran..kepada yang bawah umur..sila minta izin dari ibu bapa terlebih dahulu..aksi2 di dalam video ini mungkin mengandungi aski2 ganas yang melampau..hak,hak..

....bila budak2 sengal jumpa air....

video

2 comments: