Be My Followers

..

Monday, December 13, 2010

Kembali Bersinar

baru2 nih..dapat turun main futsal lagi dengan team aku..dalam hati dok takut gak nak turun main..kaki dok kerja injured ja sekarang nih..main kejap dah injured..agak panas hati gak r..tak sempat nak puas main..kaki dah buat hal..mana boleh tahan..potong betul rasa..ikut hati..nak ja pinjam kaki budak2 lain buat main futsal..kaki aku simpan elok2 dulu dalam rumah..hak,hak..tapi..lain yang jadi..kaki aku dah kembali normal..heppy nya rasa..cergas ja aku berlari dalam court futsal hari tu..takut juga aku..main tak la hebat sangat..tapi kaki dok kerja injured ja..risau gak..jadi macam player mahal2 tuh..kalau injured ja..berbulan2 baru nak lega..aku lak..dua minggu tak sampai dah boleh main balik..hak,hak..best2..lepas nih..boleh la aku kembali cergas seperti biasa..

dok kat rumah nih..kalau tak turun main futsal..memang habis la aku..berat badan pon dah naik nih..makan tido makan tido ja aku nih..kalau keluar pon..keluar p lepak layan bola dengan member2..saja buat bising2 kat kedai mamak..bila lagi kedai mamak sini nak rasa penangan budak Shah Alam buat kacau kat kedai dia..time2 aku cuti camni la..hak,hak..dalam dok online tadi..saja dok tengok2 kasut futsal baru..teringin lak nak cari kasut baru..baru2 nih dah beli..tapi aku lebih nak pakai time main badminton ja..ada gak member aku tegur..tak sesuai kasut tuh dengan futsal..pandai2 ja kawan aku nih..kerja nak suruh aku habiskan duit ja!!btw..aku dapat baju futsal baru..kak aku bagi..hadiah sempena bulan 12 kot..hak,hak..bertambah semangat aku main hari tuh..baju baru kot..hak,hak..

eh..jom..ushar kasut2 yang aku dah berjaya ushar..
ada duit..aku sambar tahun depan..he,he..

aku macam dah berkenan dengan kuning nih...

hijau nih pon style juga..

btw..sakit tol bila kaki dok injured..
aku dah merintih dah kat dalam blog aku hari tu..
"Aktiviti Sukan Ku Terganggu"


No comments:

Post a Comment