Be My Followers

..

Saturday, November 13, 2010

JPJ Bahagian Kejuruteraan

kalau korang tak tau apa tu bahagian kejuruteraan kat JPJ..biar aku cita..tempat kejuruteraan nih..satu ja fungsi dia..check segala jenis kenderaan dari A - Z..kiranya..apa yang tercatat kat geran kenderaan..yang tu la JPJ nak dok depan mata..tak kisah kenderaan apa2 pon..kira bahaya gak la kalau kena p bahagian nih..so..elak2 kan lah dari kena p tempat2 camni ok..

first time aku rasa aku bawak motor aku masuk kawasan JPJ lepas aku dah fully make up motor aku tuh..rasa macam terjun dalam mulut buaya lak rasa..dah la bukan masuk saja..terus bawa p motor jumpa bahagian kejuruteraan dia..memang cari pasal tahap gaban r..hak,hak..ni semua gara2 jiran sebelah..celakanya jiran..buat report ber pada2 r sama..letih gak nak story sal jiran aku lagi..kalau ada gak nak tau..baca ja post nih..aku sakit hati ja kalau baca lagi benda2 nih..korang jangan dok baca kuat2 lak..sakit telinga kalau aku dengar..hak,hak..

Orang Hutan @ Orang Utan

ambil masa dua hari juga aku nak setel kes dengan jpj nih..aku ingat leh setel sehari ja..aku kerek gak r bawak motor aku p..dengan harapan..dia check kat ekzos motor aku ja..last2..habis satu body dia check..dia nak aku buat standard balik..gila k apa..agak2 r..dah berapa aku habis kat motor aku tuh..senang2 ja dia nak tengok standard balik..kali pertama tak lepas..dia suruh aku tukar no plate..buang tinted yang aku pakai kat motor..tukar cover set motor..ni yang paling tak boleh nak terima..ikut keras kepala..aku tukar no plate dengan buang tinted ja..body aku biar ja dengan cover set tuh..hak,hak..esok..p check balik..selamat ja motor aku..hak,hak..sekarang aku dah bebas naik motor aku..tak ada lagi dah kena blacklist k apa dengan JPJ..hak,hak..mungkin..lepas nih..sehari dua balik..aku buat balik r motor aku..hak,hak..pergi mampos la kau jiran sebelah!!!!

No comments:

Post a Comment