Be My Followers

..

Thursday, November 11, 2010

Selamat Tinggal Pujaan

hak,hak..gila best aku pilih tajuk nih..sambil2 dok menyanyi lagu retro..Selamat Tinggal Pujaan..selamber ja aku buat post baru nih..memang kena la dengan mood sekarang..kerja nak tinggal ja nih..hak,hak..semua benda aku nak tinggal..so..sekali sekala layan lagu nih..tak da hal lah..hak,hak..old skul lagi aku nih..hik,hik..sambil2 dok tulis nih..pikir gak aku..nak tinggal pun rasa sayang gak..dah lama bersama..kalau ikutkan agreement bertulis..patutnya dekat lima,enam bulan gak kot..tapi kalau kira ikut manual..tambah hari biasa..tolak hari cuti..hmm..hmm..rasa2 lima bulan pon tak lepas..hak,hak..

apa2 pon..jomm..jom...bersorak gembira dulu..yahooooo..yahooo..exam dah habis..even lambat aku nak wat cita baru dalam blog aku nih..kelmarin lagi paper aku dah habis..tapi aku menjerit tak berhenti2 dari petang habis exam tu..gila kental aku nih..hak,hak.. di iringi dengan letupan bunga api..kebabboooom..hak,hak.. nampak tak tahap enjoy aku??hak,hak..apa2 pon..selamat tinggal sem 5..hak,hak..memang yang aku puja2 r..hak,hak..even tak da apa pon yang menarik untuk sem nih..kau tetap menjadi pujaan hati ku..hak,hak..harap kita tak berjumpa lagi nah..terutamanya..pada subject2 yang aku dah amik kat sem 5 nih..bye2 to u all..hak,hak..jom..jom..sambung jerit lagi..enjoy sampai tak larat nak enjoy..hak,hak..

..........ByE....bYe..........

No comments:

Post a Comment