Be My Followers

..

Thursday, November 11, 2010

Trip To KL

sambungan menyambut selamat tinggal pujaan..he,he..aku sambung enjoy sampai ke kl kali nih..melampau betul..sambut dekat2 tak nak..nak gak p menggila kat kl..even dah bersepah dah orang yang gila2 kat sana..tambah lagi sorang macam aku..dengan 4 orang lagi member2 aku..memang bersepah lagi r KL..hak,hak..so..niat di hati..nak g berjalan..sambil2 snap gambar..memang bersepah la gambar semalam..macam2 aksi ada..hak,hak..sia2 la..kalau beli camera mahal2..tapi tak pakai kan??hak,hak..gerak dalam pukul 12 lebih camtu la..he,he..

hala tuju yang pertama..Masjid Jamek dulu..sebab ada member aku nak jumpa abang ipar dia kat situ..lepas ja setel hal dia..kami pusing2 dalam KL..apa nak kisah..naik keta kot..ronda sampai puas r..hak,hak..nampak KLCC..singgah klcc..lepak2 snap pic 2,3,4,5,6 keping..pastu terus blah..lepak lak kat dataran..kat sini memang best r..macam2 ada..hak,hak..habis ja lepak..terus balik shah alam..dekat kul 4 baru sampai rumah..dok pikir pagi nih..aku nak kena jumpa jpj ja..kalau tak..mau pukul berapa baru nak balik..hak,hak..dah2..nak kongsi pic lak..malas dah nak cita panjang2..nanti nyampah lak nak baca..la,la..la,la..la,la..

pose paling style aku bagi semalam
sayang la sangat....



lepak kat klcc



sy bangga guna kereta malaysia

No comments:

Post a Comment