Be My Followers

..

Thursday, November 11, 2010

Merah Menyala Rambut Ku

woit....woit....aku dah semakin garang sekarang nih..sentiasa dengan merah dah nih..hak,hak..merah marah..marah merah..la,la..la,la..merepek lagi aku pagi nih..tapi tak pa..memang niat aku nak merepek dalam blog aku nih..nanti dok berleter dalam nih..ada lak yang tak suka..he,he..ni yang nak marah nih..opppssss.....merah..bukan marah..he,he..betul2 semangat aku nak cita nih..first time kot..mewarnakan rambut dengan warna merah..excited gila aku rasa..hak,hak..tak tau apa jadi bila aku pakai kaler merah kat kepala..alih2..ushar2..macam stylo gak ja..hak,hak..smart2..warna ja la smart..orang standard lagi ja..hak,hak..karang g letak satu badan warna merah..naya lak kot..toyol pon warna hijau..warna merah..tak tau la benda apa..hak,hak..satu ja pic yang aku amik pon..nampak tak nampak tengok ja la..hak,hak..


nampak tak merah??nampak tak??merah tu..
hak,hak..hak,hak..
camna??da gaya tak??
hak,hak..hak,hak..

No comments:

Post a Comment