Be My Followers

..

Monday, November 8, 2010

Study & Exam

title post memang tak nak kalah r..study & exam..dah last paper nih naik malas lak rasa..even first paper pon dah malas..last paper lagi la..cuba la bayang tahap malas dia camna..zero terus aku rasa niat nak study..ikut2 kan jadual..hari rabu..sure dah esok nih..dah paper last aku..tapi sampai sekarang..sehelai muka surat pon tak baca lagi..puas aku berjalan cari mood nak study..tapi..mood berjalan gak yang lebih..hak,hak..study tak juga pon..petang tadi mencari mood sampai ke Jusco Bukit Tinggi..eh..betul ke tak nih..aku tempat2 nih..senang sangat nak lupa..biasa la..tak berapa familiar dengan tempat2 shopping camni..selalu..Uptown ja..hak,hak..mana member2 yang dok study tu..kalau boleh..bagi la sikit mood korang tu kat aku..dah teruk dah aku nih..kepala hotak ingat nak cuti ja nih..tak sabar rasa nak menjerit selepas exam..tapi sebelum nak jerit..ada satu paper lagi..dah la paper Law..memang pandai la aku nak menjawab..hak,hak..mati2..napa la perlu ada final exam..ish2..apa2.pon..

GoOd LuCk UnTuK dIrI sEnDiRi
hak,hak...hak,hak...

No comments:

Post a Comment