Be My Followers

..

Sunday, November 21, 2010

Shopping With Mum

Best betul bila dok kat home town nih..senang ja rasa hati...tak perlu nak pikir apa2 dah dalam kepala hotak nih.. just..bangun..makan..tido..hak,hak.. sehari sebelum raya..dapat gak aku p teman mak aku g shopping barang sikit..btw..selamat hari raya haji semua..sory la lambat sikit..dok rumah susah sikit nak layan blog nih..sibuk dengan hal lain..hik,hik..apa2 pon..hari tu..aku teman mak aku..p ambil adik aku..kat USM..dok rumah pon..tak da nak wat apa..sekali sekala teman mak jalan2..best juga..boleh luangkan masa sikit dengan mak..dah lama tak dapat teman mak aku camni..dok jauh2 sangat..hilang terus masa bersama keluarga..hak,hak..

Lepas ja balik dari USM..mak aku ajak singgah Giant Sungai Petani..home sweet home..la,la,la,la.. mood happy melanda diri ni..he,he..dengan berbekalkan tenaga dari sebiji Double Cheese Burger..aku setuju ja..tak da hal la..bukan ada apa pon kat rumah nak balik awal2..mak aku cakap nak beli beras..beras kat rumah dah habis..biasa la..cuti2 sem ni..beras pon dah tak cukup..kena tambah buat stock lagi..he,he..opppss..berat aku dah naik..hak,hak..bahagia betul dok kat rumah..makan cukup..tido cukup..berat pon dah cukup..hak,hak..tapi..aku tetap maintain..naik berat sangat pon..banyak pulak tenaga nak kena guna nanti..he,he..cukup la macam ni..he,he..

Dalam sibuk dok jalan2 teman mak aku membeli..sempat lagi adik aku snap pic pakai phone dia..tau la phone mahal..tak jelez pon..hak,hak..selamber ja dia..tak kisah dah orang lain..kerja snap ja..hak,hak..

mula dengan kaki kanan....

jalan2 mencari benda nak di beli.....

beras apa la nak beli nih..hmm...hm...

oopppsss....mencari benda alah lain nak makan

yang ni..seyes aku tak nak beli pon...

penat pose..alih2..da lak benda2 alah nih..

hak,hak....hak,hak...hak,hak...

No comments:

Post a Comment