Be My Followers

..

Sunday, November 21, 2010

Auto Vs Manual

perghh..cuti sem kali nih..aku dah berjaya memikat keta kak aku..hak,hak..layan auto lak r sekarang..baru nak merasa main auto..best lak..simple ja bawa auto nih..selama ni dok bawa manual ja..macam2 nak kena jaga..hak,hak..bukan nak kata..memang beza r manual dengan auto..selamber ja nak bawa auto ni..rasa cam nak tukar ja enjin bini aku jadi auto lak..xleh blah betul..kena kira bajet dah nih..cari enjin auto sebiji..masuk dalam bini aku..hak,hak..sempoi gak nih..btw..dok letih berebut gak dengan adik aku..nak dapat keta kak aku tu..penat..pakat2 berebut nak bawa keta..aku lak dah jadi ketagih dengan auto..keta pak aku bagi pon aku dah malas nak bawak keluar..mini aku lak..masuk bengkel..tak kuar2 lagi..puas dah tunggu..bila la nak siap ngecat.......

tengok..siap bear lagi kat seat belt..betul2 keta perempuan r..
nasib baik ja bukan warna pink keta kak aku nih..
hak,hak....hak,hak....


2 comments:

  1. tp klu kete manual tukar auto,org selalu ckp nnti byk probs..tp klu auto tukar manual,its oke..
    dulu pun mcm tak reti bwk auto,sbb biasa bwk manual..tp skrg,dah bwk auto..nak bwk manual kekok..heeee...ape2 pun advantage klu terror bwk dua2..

    ReplyDelete
  2. wah...thank...da gak yg dok komen....he,he...dalam dok plan lawak2 g ja...x konfem g pon....thank 4 de concern...hik,hik....

    ReplyDelete