Be My Followers

..

Friday, January 28, 2011

Shake Shake Babies

..SHAKE SHAKE BABIES..

gila style tajuk entry nih..
tak nak kalah dah
biar cita tak seberapa..
janji title tetap ada..
he,he..he,he..

teringat lak lagu2 remix..
ice..ice..baby..
layan mood disco kejap..
hak,hak..hak,hak..

eeeehhhh..
agak2 r lampu bilik ni pon..
tak perlu la nak kelip2..
pantang aku nak berdisko sikit..
lampu pon nak berkelip juga!!
aku bakar juga rumah ni karang..
hak,hak..hak,hak..

dah2..
karang ada lak yang tersalah tafsir lak..
apa barang disco2..
gua retro beb..
hak,hak..hak,hak..hak,hak..

aku nak cerita sal..
coconut shake ja pon..
memang tak da kene mengena dengan disco2 nih..
saja dok merapu sana sini ja..
he,he..he,he..

semalam..
selepas melepas kan live raja lawak kat astro..
dengan hati yang berat..
membawa kaki k uptown..
berbekalkan berapa keping duit seringgit ja..
saja nak kawal nafsu..
membeli dah blah..
berpusing2 dan berpinar2 la aku kat sana..
setiap sudut aku teroka dengan member2 aku..
boring punya pasal..
he,he..he,he..

last2..
singgah makan..
member2 tanya..
coconut shake ada lagi tak..
ada..ada..ada..
gelas kecik??gelas besar??
sekali lagi nafsu membuak2..
selalu otak dulu berpikir..
ni tak..
ikut ja hati dulu..
terus mulut berbicara..
gelas besar!!

sampai2 ja..
ooooohhhh makkkk kaauuuu..
bapak besar gila gelas!!
ni gelas ka jag??
satu meja kongsi pon dah cukup nih..
tank aku kecik ja kot!!
naya badan camnih..
dengar ja syaitan kat kiri kanan dok gelak2..
ikut sangat nafsu!!
ish2..

tapi..
sedap gila rasa..
shake..shake..babies..
eeehhh..
coconut shake..
memang sedap..
sampai nak termuntah aku minum..
eeehhhhh..
minum k makan tak tau..
sebab sayang tak habis..
sampai nak muntah pon aku telan juga..
hak,hak..hak,hak..

sebesar mana??
korang tengok la sendiri..
he,he..he,he..

aku pon pening juga nih..
tak tau yang mana satu betul..
tangan aku k yang kecik..
k gelas tu yang betul2 besar..
sebesar tu minum sorang2..
pikir la kat mana aku nak sumbat..
tambah sepinggan nasi goreng pataya lagi..
boleh pecah perut aku semalam..
hak,hak..hak,hak..

nasib..
tangan aku panjang lagi..
hak,hak..hak,hak..

ada gak yang tanya..
sedap k??
memang sedap..
sapa2 nak try minum..
p la uptown shah alam..
cari coconut shake..
tapi..
aku cadang minta gelas kecik ja..
jangan buang tebiat cam aku..
hak,hak..hak,hak..


2 comments: