Be My Followers

..

Thursday, January 13, 2011

Hot Nya Kamoo

..wow..
kau masih cantik..
seperti dulu..
saat pertama ku jumpa dengan mu..
hak,hak..hak,hak..

tak ada niat nak buat auta pon..
seyes..
betul..tak tipu pon..
aku nampak dia depan mata..
tapi..
kalau dia nampak aku pon time tu..
nampak tak nampak ja la..
damn..frust..

kau yang ku puja2..
kini dah di sambar orang..
eeeehhhh..
karang jadi gosip lak..
hak,hak..hak,hak..

masih kah kau ingat..
kita berlari2..
di kaki langit..mencari pelangi..
lalu engkau pergi..
aku sempat menjeling..
masih kah kau ingat..
masih kah kau ingat..
hak,hak..hak,hak..

..wow..
..you are so damn hot..
sekali aku tengok..
macam nabila..
dua kali tengok..
wah..
dara pujaan..
hak,hak..hak,hak..

tapi..
sampai tak cam aku tengok dia kali nih..
kalau tak..
dari jauh lagi dah cam..
siap jerit2 lagi..
hak,hak..hak,hak..

eeeehhhh..
Jue Aziz rupanya..
sambil menggosok mata..
biar betul..
sekali lagi..gosok lagi mata..
eeehhhh..
stylo nya kamoo sekarang..
wah..
sejak bila launch rambut pendek camni??
(dengan harapan Jue jawab)
i like..
hak,hak..hak,hak..

..Jue Aziz..
..Hot Nya Kamoo..

btw..
pic nih aku jumpa kat website apa ntah..
lupa nak copy link dia tadi..
dah tak boleh nak bagi credit kat website tadi..
huk,huk..huk,huk..

5 comments: