Be My Followers

..

Sunday, January 9, 2011

Jom Berebut & Bertumbuk


..Jom..
..Menegakkan Keadilan..

..malam nie..
separuh daripada budak2 rumah aku..
dapat bergaya seperti ultraman..
tumbuk2..tendang2..gigit2..
campak2..
fire..
hak,hak..hak,hak..

tragis giler aktiviti rumah aku malam nih..hanya kerana berebut benda alah tu..kami ramai2 pakat tukar jadi otomen..hak,hak..tunjuk kuasa..tunjuk hak..tunjuk..tunjuk..eehhh..tunjuk lagi..tak kira..nak tunjuk lagi..hak,hak..dari minggu lepas..dok bakar member2..dok bahan member2..puas nak tunggu sampai malam tadi..ada lak yang berbunyi sumbang..mana boleh!!gila k apa..buang tabiat k??hal2 camni pon boleh buat bertumbuk tau tak..jangan cari pasal..hak,hak..

selepas bermacam2 ayat panas di gembar-gemburkan..akhirnya..remote tv menjadi hak kami..hak,hak..dah ada remote tv..konfem la tv pon di tangan puak2 aku..hak,hak..eeeehhhh.. aku tak cakap k??aku dok berebut tv malam nih..hak,hak..mana tak nya..ada lak yang nak tengok AJL..bukan AJAL..tapi..Anugerah Juara Lagu..eeehhhh..napa tersenyum lak??terasa kah KAMOO??hak,hak..bukan apa..malu la kan..rumah bujang..ada game bola best dok main..tapi tak tengok..buka AJL..boleh kena gelak sebulan dengan jiran2 sebelah rumah..mana nak letak muka??hak,hak..mahu tak mahu..sapa nak tengok AJL..p la merempat kat mana2..kat rumah tetap bola..hak,hak..adil k..tak adil k..otomen tetap selalu menang..hak,hak..

mana boleh tahan..
MU dengan LIVERPOOL..
rugi la kalau tak tengok..
tapi..
kecewa juga..
MU menang dengan gol penalti ja..
tak puas gak rasa menang camtu..
yang puasnya..
dapat gak bahan member2 yang sokong LIVERPOOL..
dalam hati dok kata..
selamat MU tak kalah malam nie..
hak,hak..hak,hak..hak,hak..

ANUGERAH JUARA LAGU 25
tak tau nak komen apa..
ada aku kisah??
hak,hak..hak,hak..hak,hak..

2 comments: