Be My Followers

..

Saturday, January 1, 2011

Kenduri Kawin Lagi

30.12.2010
hari bahagia buat member aku..
aku doa2kan bahagia la ok..
he,he..he,he..

awal2 lagi aku dah clear program2 lain sebab member aku dari awal2 lagi gak dah tepon..suruh aku sampai gak kenduri dia..he,he..aku sendiri pon dah rasa berat hati gak..bila dah member sendiri nak kawin..siap tepon p kenduri dia..kalau tak sampai..apa lak member2 kata kan..so..dengan semangat yang berapi..dengan hati yang waja..aku sampai la juga kenduri dia..(macam nak p berperang lak)..hak,hak..

hasil dari usaha sorang member aku..kami ramai2 kumpul kat stadium dulu..boleh kata ramai juga r..dalam 4 biji keta..tambah dengan keta pengantin lagi..kami konvoi p kenduri dia..hak,hak..tapi tak sangka r lak..siap berarak dengan pengantin lagi..nasib tak makan berhidang sekali dengan pengantin ja..hak,hak..terasa lawak r lak..lama tak joint aktiviti cam tu..he,he..

apa2 pon..dah ramai dah budak kelas aku dah kawin..cepatnya..awalnya..jodoh member2 aku nih..harap2..lepas nih..rezeki pon awal juga lak..nak jadi uncle lak nanti..amin2..hak,hak..aku lak yang tak reti nak sabar2..bongok betul..mana member2 yang dah dok plan tuh..aku cadang lepas nih..buat kat dewan sekolah kita pula..baru meriah..boleh gak belanja cikgu2 kita makan free..hak,hak..

Camat Pengantin Baru
Muhammad Fauzi & Norasilah

semoga bahagia selalu..
he,he..he,he..

time berarak..
aku ada kat belakang tu..
nyorok2..malu2..

berselerak anak dara..
pilih2..
hak,hak..hak,hak..

ehhh..yang ni??
napa la aku senyum sampai macam tu..
hak,hak..hak,hak..

4 comments:

  1. hehe..yg nie baru betol2 last..=)
    hahak..jauh perjalanan..tp...yahoooo... best sgt2...=)

    ReplyDelete
  2. he,he...sngt2 jauh...
    betul2...hepy2...he,he...

    ReplyDelete
  3. kenduri khawen eyh? best sbb dapat mkn nasi minyak. heheh

    ReplyDelete