Be My Followers

..

Tuesday, January 11, 2011

Menurun Saka

bukan senang..
nak bela..
nak simpan..
nak jaga..
nak menurun..
segala bentuk..jenis..
polong,tolong,puaka,pusaka,saka,sakai..
hak,hak..hak,hak..

dalam dunia nih..
dua orang ja boleh menurun benda2 camnih..
1.jiran sebelah rumah aku..(kat shah alam nih)..
2.aku la kot..
hak,hak..hak,hak..

eeeeehhhhhh..
tak kan ni kot puaka tuh??
biar betul??
ni bukan puaka..
ni harta..
hak,hak..hak,hak..

sebenarnya..
nak story sal blog baru my sis ja..
saja nak promote blog dia..
sebagai ahli blog yang dah lama (lama k??) berkecimpung dengan dunia blog nih..
apa salahnya kalau kita support kan??
so..
aku nak jemput ramai2..
ziarah n follow2 lah blog dia..
click..lepak..follow..shoutmix..setel..
mudah kan??
hak,hak..hak,hak..

btw..
dia ada cakap..(ada k??)..hak,hak..
pelawat yang bertuah..akan dapat something yang gempak giler..
1. sebiji rumah
(yang korang semua terpaksa mencuri geran rumah tu sendiri)..
2. sebiji kereta inspira
(kalau jumpa tengah jalan..ambil ja buat macam harta sendiri)..
3. kulit koci
(yang koci nya sudah di makan oleh aku)..
tunggu apa lagi..mesej sekarang..
ON BLOG k 32999
hak,hak..hak,hak..hak,hak..

eeehhhhhh..
lupa lak pasal menurun..
menurun tu saja ja aku nak guna..
nak kata turunnya blog my sis selepas blog aku..
(eeehhhh..yaka??prasan lak aku nih..he,he..)

tapi..
mana tumpahnya lauk kalau tak k pinggan..
mana tumpahnya air dari cawan kalau tak k meja..
mana tumpahnya..kat mana??mana2??nak tengok mana tumpah!!
hak,hak..hak,hak..hak,hak..
mana..mana..mana blog nya??
he,he..he,he..

..HuNNeY BuNNeY..
ni lah blog beliau..
yang mana dah click kat pic atas tu..
memang tak menyabar betul..
hak,hak..hak,hak..

oooppppssss..
pesanan aku untuk kamoo..
biar story simple..jangan hidup simple..
he,he..he,he..

7 comments:

  1. HAHAHAHAHAHAH...suka giler banggan!

    ReplyDelete
  2. hakhakhak cntek rh saka tuh !

    ReplyDelete
  3. modo-modo:
    saka dah turun...larikkk.....

    novelgurl:
    ooopppppsss...cantek kah??

    ReplyDelete
  4. 2 rupenye saka die...hak hak hak....mmg btul2 harta la...

    ShinoXyuna

    ReplyDelete
  5. hak,hak....mmg2...harta xda ganti nih...

    ReplyDelete
  6. hahahahahahahh..sya cntikkkah???hahahahah..sila muntah hijau:)

    ReplyDelete