Be My Followers

..

Saturday, October 2, 2010

Jelez Gila

aaarrrrgghhhhh..............jelez................jelez.....................

ada yang dah mencuri perhatian abah aku..mentang-mentang anak-anak terpaksa dok jauh-jauh daripada keluarga..ada orang yang dah mengorak langkah..mengambil kesempatan ke atas kerinduan abah aku pada anak-anak dia..hak,hak..nampak sangat perangai tu..mentang-mentang besday dia..boleh lak dia minta sebiji kereta control kat abah aku..aku dulu nak dapat pun letih kena berlakon nangis-nangis..tu pun bukan dapat kereta ja..pakej gak dengan yang lain-lain sekali..tambah nangis lagi kuat ada r..hak,hak..tapi dia..senang ja dapat..jelez..jelez..nak gak..hu,hu..jaga la time cuti nanti..balik rumah nak sekeh-sekeh budak tu..malam tu aku ada cakap dengan abah aku..pasal projek yang belum selesai..alih-alih..bila tanya ja..

aku: abah kat mana ni
abah: abah da kat Central Square (tempat paling jarang abah aku nak p)
aku: hah..wat apa kat CS???
abah: cari kereta control kat Adam Harith..
(pada masa yang sama dengar mak aku ngah bercakap pasal bateri dengan seseorang yang aku rasa penjual kereta control kat CS)

habis ja aku cakap dengan abah aku..aku dah boleh bayang dah muka budak kecik tu dapat kereta baru nanti..hak,hak..semangat betul abah aku layan budak tu..tapi budak tu pun memang pandai sangat ambil hati abah aku..sampai abah aku pun kadang-kadang dok layan nyanyi lagu iklan "keropok moni"..angkara budak kecik tu la..

"btw"..abah..nak gak sebiji..nak yang ni..tak dapat subaru yang boleh bawa..yang boleh control pun jadi la..boleh gak anak mu belajar buat drift nanti..hak,hak..

ni la budak kecik tu..nak ja aku humban budak ni dalam sungai mana-mana..hak,hak.."btw"..hepy besday Adam Harith..abang tak da hadiah nak bagi..hak,hak..



4 comments: