Be My Followers

..

Saturday, October 30, 2010

Haaaahhhhhhhh!!!!

haaaahhhhhh..dah 31 hari bulan dah..tak boleh jadi nih..kena gak post benda baru..kena gak wat story baru..walaupun tak ada pa nak cerita sebenarnya..he,he..ada member aku cakap..kalau nak biar blog nih hidup lama..make sure satu ja..jangan biar post cita kita below 10..betul k??tapi aku dah kisah dah nih..kira betul r kot..hak,hak..sambil2 dok teringat nak exam nih..sempat lagi aku dok teringat pasal blog aku nih..takut nak exam tu membuak2..tapi..nak study..bapak punya malas aku rasa..malas tahap sangat2..hak,hak..pegang ja buku..hmmmm..hmmmm..kepala hotak dok merewang kat lain..dengan dok pikir cuti..10 hari lagi ja kot..yahhhooooo..cuti..cuti..tapi..exam tak habis g nih..siot betul..cepat la habis..cepat la habis..nak balik jumpa bini lagi kat rumah..benda paling tak nyabar..hak,hak..tak sabar nya....apa2 pun..yang mana dok exam cam aku gak.. selamat study nah.. good luck ok.....

jommmmm....jommmm....
study......study.......




No comments:

Post a Comment