Be My Followers

..

Saturday, March 26, 2011

Pertandingan Futsal Part 6

sempena hujung minggu kali nih..
budak2 fac aku anjurkan game futsal..
just untuk budak2 part 6 ja..
ikut kata ketua project..
just part aku ja yang buat activiti2 camnih..
part lain..
haram..
tapi tak tau la..
kalau dia kencing kami semua..
kencing??
i mean tipu!!
macam apa zizan kata..
"i don't pee you!!"..
hak,hak..hak,hak..hak,hak..
bongok betul ayat dia..
sampai sekarang..
tak lepas2 dari mulut aku dok sebut..
dah macam dok zikir lak..
hik,hik..hik,hik..

sebenarnya..
aku pon tak sure..
part aku ada berapa kelas sekarang nih..
tapi tadi..
8 team ja yang daftar..
ikut info setiap kelas kena hantar satu wakil..
yang tak boleh blah..
nama team mesti start dengan huruf kelas..
seyes..
i don't pee you..
aku kelas L..
nama team aku Lebanon..
nampak..
L kan??
hak,hak..hak,hak..
tak boleh blah betul nama..

apa2 pon..
team aku tak da..
sehandal team lain..
sehebat team lain..
seterer team lain..
se..se..se..

tapi..
at least team aku dapat n0 5..
menang 2 kali..
seri 3 kali..
kalah 2 kali..
nampak..
lambang kekayaan kat seri ja..
hak,hak..hak,hak..

team aku..
Lebanon FC..
siap ada pom2 girl lagi..
hak,hak..hak,hak..

tengok2..
orang menang medal semua..
aku menang kepok potato chips ja..
sengal tul hadiah..
hak,hak..hak,hak..hak,hak..

pinjam anak orang..
aku dah tak boleh berkepit dengan awek lain dah..
hak,hak..hak,hak..

apa2 pon..
majulah sukan untuk badan aku..
aku nak sihat cergas dan kuat..
hak,hak..hak,hak..


No comments:

Post a Comment