Be My Followers

..

Saturday, July 31, 2010

My Sis

Mesti suka ja kak aku ni aku wat cita sal dia....he,he...tpi dlm ati da gak niat nk ngutuk ja nih....tpi 2 ar....kak aku ni kuat sikit majuk....payah aku nk pujuk nnti....hak,hak.....”btw”....ni la satu2 nya kak yg aku ada.... aku lahir2 ja dpt tau nama kak aku Nur Hasmiza...tpi kami satu family pnggil along ja.....tpi dh besar2 nih...nk lak jadi Nur Bella...he,he....pa2 pn....kak aku ni lah slh seorang ”role model” dlm hidup aku...tanpa dia mungkin aku masih tak berubah seperti mana aku skrg.....bidang akaun yg aku ambil skrg ni pun hasil dari dorongan kak aku juga....dulu sikit pun aku tak minat dgn akaun tapi bila dh melihat kakak aku berjaya...aku pun mahu berjaya sama seperti dia....mungkin sekadar mengukir senyuman di air muka ibu bapa aku pn dh mencukupi.....mmg best da kak cmni...blh kongsi masalah sama2......a lot of thank to u.....really lurve u......Pic ni abah aku yg snap....sekali tngk blh tahan lawak....2 3 4 kali tngk mmg lawak r....hak,hak....ni masa kak aku graduate untuk ACCA di UITM Shah Alam.....aku lak baru sem 1 time 2....mmg best sngt la time 2....dgn anugerah dekan yg kak aku dpt....congrat to u along....aku tumpang gembira bila lihat kak aku mampu membuat mak dan abah aku turut gembira pada time 2....doa2 kan lah aku pn dpt berjaya seperti mana kak aku telah berjaya.....insyaallah.....

No comments:

Post a Comment