Be My Followers

..

Saturday, July 31, 2010

My Brother


Wah....aku dpt tulis story sal abg aku....he,he...msti dia trkejut ja klu tau aku wat story sal dia....he,he....abg aku nih mmg sentiasa sempoi ja....nama pn simple ja....pnggil ja mie....ramai yg kenal....he,he....abg aku nih mmg agak "buas" sikit....dulu mmg mat rempit sejati....tapi sekarang dah jadi mat scooter dah....selepas terjualnya motor "joki" dia....bertambah2 "jambu" dia jadi....pa2 pun mtr scooter dia mmg terbaik ar....nnti aku wat story sal scooter dia lak....konfem ramai yg terpegun dgn mtr yg dia sendiri make up...."btw"dari dulu hingga sekarang mmg dia ja yg ada kat rmh...teman mak dgn abah aku kat rmh....kami yg len semua dh jauh dari kelurga...tapi dalam hati....insyaallah sentiasa dekat....macam mana aku syg family aku, macam 2 la aku syg kat abg aku....aku sentiasa berdoa semoga dia sentiasa mmpunyai jalan dan kegembiraan dalam hidup ini.... insyaallah....he,he.....

No comments:

Post a Comment