Be My Followers

..

Monday, September 13, 2010

Suasana hari raya

Yaahhooooo..akhirnya beraya gak..hak,hak..tahun ni raya tak seperti tahun biasa..pertama sekali..kali ni kami sekeluarga dari raya pertama dah beraya kat rumah..ngikut hikayat pa yang mak pak aku cakap..selama ni tak pernah g beraya kat rumah sendiri..asyik balik kampung ja..tak kedah mesti terangganu..so kali ni..tak balik pun mana-mana kampung..memang terbaik r..hak,hak..pa-pa pun..raya tetap di sambut dengan meriah..he,he..pagi-pagi lagi bangun tido..lam hati dok tak sabar nak menyarung baju baru mak aku beli..he,he..

Eh..duit raya aku..hak,hak..sampul lain ada g..tapi tak tergerak hati nak tangkap balik picture ni..so ambil ja r mana yang ada..”btw”..thank to mak,abah,along,cik nah dan lain-lain yang nyumbang duit raya kat aku..hak,hak..

Oppsss..anak mak beraya..he,he..sekali tengok..aku k tu??hak,hak..aku suka picture nih..nampak tak kasih sayang aku kat mak aku??hak,hak..anak mak la katakan..lurve u mom..he,he..”btw”..pic aku dgn abah aku jadi kabur..huk,huk..tahun depan nak snap elok-elok..sory dad..he,he..

No comments:

Post a Comment