Be My Followers

..

Wednesday, September 29, 2010

Pilihan Antara Dua

gila..serabut kepala aku dok pikir hal ni..naik pecah kepala aku dok pikir..nak ja aku hentak-hentak kepala kat dinding..dua-dua penting..nak di buang sayang..tapi..tak kan aku nak pilih dua-dua.. mana boleh dalam satu masa aku pilih dua-dua..mati aku nak melayan..nak terima lagi r..nak ja aku tepon mak aku tanya..yang mana satu aku patut pilih..tapi takut gak..alih-alih aku ja kena maki..mungkin mak aku cakap..hantar jauh-jauh suruh blajar..bukan main-main..mati aku kalau kena camtu..tobat balik kedah nanti kena sebat ja dengan mak aku..walaupun aku senyum-senyum ja dengan mak aku..lurve u mom..he,he..btw..masuk ja tengah hari..semua member-member rumah aku dah tanya..

weh hang camna???
weh hang jadi k tak???
hang nak tunggu apa lagi???

aku tak tau nak jawab camna..aku senyum-senyum ja..memang aku dah da jawapan yang nekad dah time tu..dari pagi lagi aku dah pikir..saja malas aku nak kecoh-kecoh dengan dorang..sampai ja masa..aku selamber ja..senyum-senyum ja..dengan hujan-hujan renyai lagi..memang tip-top r time tu..nak ja aku jerit cakap kat dorang semua..hak,hak..

last-last..tersebut gak..weh..aku tak p kot kelas IBM..hak,hak..aku nak study LAW r..malam aku da test law..tobat aku pilih law lagi dari ibm..at least boleh aku score law..hak,hak..tapi ibm??aku sayang gak ibm aku tu..tapi bila masa nak wat pilihan camni..keliru..celaru..menghantui diri aku..hak,hak..tapi seyes..kalau aku tanya mak aku..konfem kena maki..study awal-awal tak nak..hak,hak..banyak kerja lain sebenarnya aku kena wat..sibuk-sibuk..hu,hu..

btw..berbaloi gak aku pilih law..sebab..berjaya gak aku jawab test aku..walaupun aku tak tau pun nak ada soklan objective..study dah riak gila dah..sanggup menduakan ibm..tapi..akhirnya..lepas dah satu bebanan yang aku tanggung hari ni..best-best..lurve u law..hak,hak..

No comments:

Post a Comment