Be My Followers

..

Monday, September 13, 2010

Juadah hari raya

Ni lah bab paling aku suka time raya..makan..makan..jangan tengok aku kering-kering camni aku tak suka makan..dalam keluarga aku..selalu aku la jadi penanda aras kalau bab-bab makan nih..sebab mak aku selalu tanya aku nak masak pa..hak,hak..Statement paling best mak aku guna hari tu..menu pa lagi nak mak masak..hak,hak..cayang u mom..he,he..”btw”.....

Raya pertama nasi kuning
Raya kedua mee kari
Raya ketiga soto
Raya keempat mak aku dh keja



Terliur lak bila dok tengok balik gambar nih..dah balik shah alam nanti..tak dapat dah nak makan camni..hm..thank mom..really lurve it..he,he..sapa nak merasa..tahun depan meh beraya rumah aku nah..

Tengok..buruk tak perangai aku..makan sorang-sorang..tak tunggu dah sapa-sapa pun..lapar punya pasal..dok ja kat meja..terus ja ngap..hak,hak..bertambah aku makan pagi tu..macam dah tak da esok ja bila dok makan time tu..hak,hak..

No comments:

Post a Comment