Be My Followers

..

Saturday, March 17, 2012

Just for who are understand

sebelum apa2 terjadi..
yuppss!!
umur aku 23 tahun nih!!
..insyaallah..

so what dgn 23??
ada mak mah nak kisah??
hahahahahaha..
dari kecik lagi aku..
berkecimpung..berkelana..
berkotak2 aku simpan..
sampai sekarang..
ada lagi yg masih dalam simpanan aku..
sebagai kenangan masa kanak2 aku..
hehehehehe..

ingat lagi dulu..
meronta2..melalak2..
just for toys!!
hampir satu malam gak la melalak..
akhirnya abah aku ngalah gak..
hahahaha..
pandai giler aku dulu..
klu sekarang aku melalak camtu nak toys..
memang kena sepak la..
hahahahaha..


ni lah hasilnyer..
klu dulu..
menatap benda nih sampai tak makan..
tapi klu sekarang..
buat apa la aku melalak nangis2..
untuk benda camnih..
hahahahaha..

nih cita pasal dulu..
mana yang lama..
just simpan dalam kotak je la..
yang baru2 lak ambil alih..
hehehehe..

my room for my toys/figure!!

klu dulu asyik dgn toys je..
sekarang dah update dgn figure..
memang benda sama je..
tapi tetap ada beza..

yups..
aku memang dah 23..
xkisah la apa org nak kata..
aku pon dah kenal ramai member2 yg sejenis macam aku..
dah banyak juga cerita pasal yang dah kena maki2 nih..
bagi aku..
hobby as the collectors..
still ok..
biar la umur dah mencecah 30 40 pon..
duit aku..hobby aku..
hehehehe..

my wishlist dream!!
banyak lagi yang belum aku capai..
harap2 ada la rezeki aku nanti..
hehehehehe..

btw..
dalam berapa bulan nih..
klu tak berFB..
memang tak boleh..
ada grup yg mesti buat aku hari2 nak buka tengok..
banyak member2 collector pon aku kenal lam tu..


banyak jasa grup nih..
bertambah collection aku..
hehehehehe..

nih lak blog official grup nih..
KAMEN RIDER MANIAC
hasil nukilan diorama aku buat pon ada dalam tu..
first time buat dah tersenarai..
heppy gak la..
tak la sia2 aku buat semua tu..
hehehehehe..

my first diorama..
budget tak tinggi mana..
pakai karpet je buat background..
hahahahahaha..

tapi yang penting..
nampak gak la di hargai..
hehehehehe..

nih la my superheroes dari kecik..
zaman belalang kunyit..
zaman baja hitam..
hehehehe..

nih lak..
my feveret Kamen Rider..
memang aku obses sikit dgn series nih..
hehehehe..

pic lain layan dalam album aku je la ok..
banyak sangat klu nak upload..
(click je kat link My Own Collection tu)

so far..
proud to say..
..I PROUD TO BE TOYS COLLECTOR..



6 comments:

  1. sy juga menonton suria baja hitam...gaban..wahahahah...,

    ReplyDelete
  2. Sya 38 tahun, ada ku kisah orang nak kata apa jadi colector toy!

    ReplyDelete
  3. dania..gud..xsalah menonton sesuatu yg boleh hepykan kita..hehe..

    ReplyDelete
  4. wah..gud..best..hope nnti ak pon camtu..walaupon umur dah meningkat..toys tempat ada..

    ReplyDelete