Be My Followers

..

Thursday, December 29, 2011

Terkena Penangan Seorang Ibu

salam..
hye..haip..ai..
oit..hoi..hey..weh..

nak mula dgn soalan nih..
tau tak apa tu penangan??
apa??
tendangan??
kelakar sngat la tu..
xkan mak aku nak buat tendangan lak..

ooooiiittt..
lagi melampau..
penanggal tu lain la..
sejenis hantu terbang xda kepala dah tu..
he,he..he,he..

penangan tu..
bagi aku macam sentuhan la..
hasil nukilan seseorang..
hasil air tangan seseorang..
kiranya..
dalam kali nih..
hasil nukilan, hasil setuhan, hasil air tangan..
seorang ibu kepada anaknya..
i lurve my mum..
semua org ckp mak masing2 the best..

so..
mak aku pon best juga..
mak..nak duit beli broadband baru..
hik,hik..hik,hik..


nih lah seorang wanita yg paling aku sayang..
berdiri nya seorang wanita di samping lelaki yg tercinta..
yg sebelah tu lak my dad / my superhero..
tapi sayang x boleh terbang cam superman..
he,he..he,he..

sorry mak..
buat mak popular lak..
nnti ada org tegur tepi jalan..mak senyum ja tau..
hasil nukilan cik ni la..
he,he..he,he..

dah2..
panjang lak berceloteh..
nak tengok hasil penangan mak aku terhadap aku??

abstract sikit nukilan mak aku nih..
jgn lak tnya abstract tu apa..
mls nak layan..
hak,hak..hak,hak..

hanya org yg rapat..
hanya org yg kenal aku dah lama..
yg boleh faham..
bertapa berjaya nya penangan mak aku terhadap aku..

daripada 29 k 32..
daripada 50++ k 60++..
aku sendiri pon terkejut..
nak tengok bukti k??
tapi minta maaf sangat2..
saksi xda!!

jom2..
aku buktikan..
la,la..la,la..

nih pic sebelum aku balik bercuti..
bercuti sambil berpratikal di rumah..
nampak x diri ku??
siap ada yg panggil aku kerempeng lagi..
"kering" dah bertahun2 dah dengar..
hik,hik..hik,hik..

tapi mmg betul pon..
kadang2 sedih juga balik rumah dalam keadaan camni..
mak selalu tanya..
x makan k kat sana..

kadang2..
kwn2 mak..saudara2 pon tanya mak..
xbagi anak2 makan k??
minta maaf banyak2 mak nah..
bukan x makan..
maybe x berselera ja..
mak masak sedap lagi..
he,he..he,he..

setelah bercuti hampir 6 bulan ++ kat rumah..
ni lah hasilnya..
dah jadi big brother..
xda la besar mana..
boleh la sikit2..
takat KL Genster tu..
letak tepi ja..
hak,hak..hak,hak..

macam mana??
nmpak x hasil penangan tu??
xkan x nampak??
dah straight cut dah tu..
dah x ramping cam dulu dah..

hasil penangan mak aku di meja makan..
nampak jelas hasilnya..
thank my mum..

mmg dari sana lagi dah pasang niat..
balik 6 bulan lebih nih..
nak tambahkan isi badan..
ingat nak p work up..
tapi mybe next time la kot..
he,he..he,he..

so..
untuk mak aku..
khas for u mummy..
cik buat poster nih..
kerjaya mak yg paling berjaya..
menjaga anak manja sorang nih..
hik,hik..hik,hik..

btw..
cantik x poster aku??

title..
sebelum dan selepas..
hak,hak..hak,hak..

..lurve u so much mum..

2 comments:

  1. hahaha.. dh berisi dah.. bahagia sgt la tuuu.. :p

    ReplyDelete
  2. ai cik mila..berisi sikit ja..hik,hik..bahagia sebab mak jaga..hik,hik..=)

    ReplyDelete