Be My Followers

..

Tuesday, February 8, 2011

Akhirnya Bini Yang Ku Tunggu

..akhirnya..
setelah berbulan2 aku tunggu..
kalau tunggu bini aku beranak pon..
konfem2 aku dah dapat anak sekarang nih..
merepek lagi keperek nih..
bila masa lak r aku dah kawin..
hak,hak..hak,hak..

sebelum cuti lagi aku dah semangat nak balik..
orang pakat cuti nak beraya..
raya cina la kan..
tapi aku..
balik cuti sebab..
tak sabar nak bawak mini aku..
bila berjauhan..
memang rindu sangat2 r..
hak,hak..hak,hak..
gila..
dengan mini pon nak rindu..
biasa la..first car!!
sapa tak sayang!!sapa tak rindu!!
hak,hak..hak,hak..

cuti paling bermakna untuk aku..
p lepak kedai mamak pon..
dengan mini!!
p main futsal dengan member2 pon..
dengan mini!!
p date dengan dia pon..
tak bawak mini!!
nak jumpa bini mana boleh bawak mini!!
nanti bini jelez..
hak,hak..hak,hak..hak,hak..

btw..
memang sangat2 teringin nak bawak dia jalan2..
dengan mini!!
tapi..
tak da lagi rezeki..
mungkin nak kena betul2 siap dulu make up mini nih..
baru bertambah2 semangat nak bawak dia jalan2..
dengan mini!!
wait yeah kamoo..
he,he..he,he..he,he..he,he..

jom..
ushar2 mini yang aku sayang nih..
jangan dok pandai2 usik lak..
tengok boleh..
usik jangan!!
hak,hak..hak,hak..hak,hak..

selepas tak jadi berwarna merah..
aku cat kaler kuning..
comel tak??
hik,hik..hik,hik..hik,hik..

kantoi..
lampu depan tak da cover..
puas cari..
tak jumpa2..
hak,hak..hak,hak..

ekzos tengah..
sporty sikit mini aku nih..
kalau tak..
nampak sopan ja..
he,he..he,he..he,he..he,he..

nampak canggih ja..
smart tak pic aku tangkap??
hak,hak..hak,hak..

banyak lagi project aku bahagian dalam nih..

tengok bahagian enjin..
simple ja kan??
banyak lagi ruangan kosong..
niat nak pasang aircond cuti hari tu..
tapi bajet dah lari masa bawak turun enjin hari tu..
sekarang dok pikir dua, tiga kali gak r..
mana satu yang paling penting..
so..
kalau ada sapa2 nak tolong promote..
tempat pasang aircond murah2..
kerjasama anda amat lah di hargai..
hak,hak..hak,hak..

oooooppppssss..
sebabkan mini ni memang se mini yang mungkin..
maksud aku..
sangat2 lah kecik dan rendah..
so..
pomen dia pon..
kena la kecik gak..
aku dah ada pomen peribadi aku sendiri..
untuk mini aku!!
nama dia..

AIMAN SI PENGLIPUR LARA..
hak,hak..hak,hak..

tengok2..
kecik tak pomen aku..
mahal nih aku bayar dia..
hak,hak..hak,hak..

btw..
hilang habis comel mini aku nih..
sebab si aiman nih lagi comel..
hak,hak..hak,hak..

2 comments: